Изберете най-удобния за Вас начин на плащане:
1. Плащане в брой при доставка (наложен платеж):
Плащате на куриера на място при предаване на доставката.
2. Плащане по банков път:
В случай, че е по-удобно за Вас, можете да платите по банков път. Плащането се извършва чрез нареждане на банков превод по сметка, отразена във Вашата поръчка.
Банка: Пощенска банка АД
IBAN: BG54BPBI81701600169782
BIC: BPBIBGSF
Офис Експрес Сървис АД
ЕИК 201380867
МОЛ: Николай Нанков
3. Плащане с кредитна или дебитна карта при поръчка в сайта.
Плащането се поддържа в онлайн системата за плащане на Офис Експрес, интегрирана към защитените страници на cPay.
4. Плащане на ПОС терминал.
Плащането на ПОС треминал е възможно само при вземане на стоката от склад София и склад Варна.
Допълнителни условия на плащане
Авансово плащане при поръчка на мебели
Изисква се предварително плащане при всяка поръчка/ заявка на мебели, независимо от количеството и стойността. Размерът на плащането (аванса) се договаря с Търговец или Администратор приел заявката, като сумата е не по- малка от 50% от стойността на мебелите. В случай, че клиентът откаже вече заявени и авансово платени мебели, размерът на неустойката, дължима от страна на клиента към Офис Експрес, е платеният аванс.
Авансово плащане при поръчка на повече от 5 стола
Изисква се предварително плащане при поръчка/ заявка на всякакъв вид трапезни и бар-столове, и/или на повече от 5 броя работни, директорски, посетителски столове. Размерът на авансовото плащане е не по- малък от 30% от стойността на поръчката. В случай, че клиентът откаже вече заявените столове, дължи на Офис Експрес неустойка в размер на заплатения аванс.